השר חיים ביטון: "נלחמנו על כל חלק בתקציב"

המהדורה המרכזית No Comments on השר חיים ביטון: "נלחמנו על כל חלק בתקציב"

השר במשרד החינוך, חיים ביטון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "כל שר היה צריך להילחם על תקציביו וזה לא היה קל ופשוט. יו"ר התנועה נלחם עבורנו והדיון על התקציב היה הכי ארוך אי פעם, דיברנו הרבה על תקציבי החינוך שיוכנסו לבסיס התקציב וכבר לא רק בכספים הקואליציוניים, כמו ש'אופק חדש' כבר היום"

חיים ביטון ואריה דרעי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך חיים ביטון, איש תנועת ש"ס, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "אני רגוע שבסייעתא דשמיא יעשו את הדבר הנכון. הצבא עושה את עבודתו, למרות התחושה שהתקשורת הכללית מנסה לייצר – צריך לומר בקול ברור שצה"ל פועל במלוא העוצמה בעזה ועושה עבודת קודש".

על התקציב שאושר הערב בממשלה: "התקציב ל-2024 אושר כבר לפני שנה והיום תיקנו אותו בהתאם למצב. כל שר היה צריך להילחם על התקציבים למשרד שלו וזה לא היה קל ופשוט. לגבי המשרדים של ש"ס: חלקם נוגעים ישירות במלחמה כמו בריאות, רווחה, עבודה. יו"ר התנועה נלחם עבורינו והדיון על התקציב היה הכי ארוך אי פעם. דיברנו הרבה על תקציבי החינוך שיוכנסו לבסיס התקציב וכבר לא רק בכספים הקואליציוניים. אופק חדש מלכתחילה לא בהסכם הקואליציוני".

"בשנה האחרונה הסמינרים קיבלו כספים שהם לא קיבלו אף פעם. אני לא יכול להבטיח שנצליח לעמוד בכך שוב כי יש אילוצים אבל נעשה את המקסימום שיהיה כמו בשנה האחרונה".

על כרטיסי המזון: "ההחלטה אושרה בממשלה. כעת יקימו וועדה שתקבע את הקריטריונים לזכאות. מקווה שעד פסח נוכל לבצע את הפעימה הראשונה".

האזינו



0 תגובות